Lessen

Aerial Kids
Tijdens de lessen Aerial Kids worden er op speelse wijze verschillende technieken aangeleerd. O.a. klimmen, zitten, draaien en onderste boven in de paal hangen zullen aan bod komen. Daarnaast leren de kinderen op een speelse wijze trucs en technieken aan in de hoop en in het doek. Deze les wordt standaard aangeboden op de woensdagavond van 18:00-18:45. Ouders of verzorgers van kinderen zijn altijd welkom om te komen kijken tijdens deze lessen.

Pole Basics (starters)
Bij Pole Basics leer je onder begeleiding van een docent de basis techniek van het paaldansen aan. Het is belangrijk om tijdens deze lessen makkelijk zittende kleding te dragen waar je vrij in kunt bewegen. We raden een kort (dans)broekje aan om voldoende grip te hebben met je benen. Wij werken met een Pole Starters boekje waarin alle grips, technieken en moves staan uitgelegd en je jouw eigen ontwikkeling kunt bijhouden! 

Pole Technique, Pole Flow, Pole Flexibility en Power Pole
Heb je de basis van het paaldansen al onder de knie? Dan kun je tijdens deze lessen meer verdieping vinden. Je leert bijvoorbeeld meer verschillende technieken aan in de paal. Of je werkt aan je kracht en conditie bij Power Pole. Er wordt in deze les rekening gehouden met wat de deelnemers kunnen. Het is belangrijk dat de deelnemers in ieder geval een paar keer met de Pole Starters lessen hebben mee gedaan of ervaring hebben met paaldansen. 

Dance Flow en Contemporary Pole
Zowel gevorderde dansers als beginners zijn welkom in de lessen. Bij Dance Flow en Contemporary Pole leer je een choreografie aan op muziek. De Dance Flow lessen hebben elke maand een ander karakter. Zo kan het de ene maand Sexy Pole zijn en een ander maand een wat stoerdere dans. We raden het aan om kniebeschermers mee te nemen!

Aerial Hoop
Je kunt in de Aerial Hoop lessen zowel instromen zonder enige ervaring als ervaring met de hoop. In deze les kun je kracht in je lichaam op te bouwen, flexibiliteit ontwikkelen en dans elementen leren toe te passen in de hoop. De Hoop is grote stalen ring, bevestigd is aan het plafond. Door het harde materiaal wordt het aangeraden om een t-shirt met mouwen, een lange legging en eventueel beenwarmers te dragen.

Aerial Workout
Deze les is gebaseerd op HIIT(High Intensity Interval Training) waarbij je in setjes 40 seconden traint en 15 seconden pauze hebt. In deze les doe je verschillende oefeningen in de paal, op de vloer, met het doek en de hoop.